Sähköinen yhteydenotto 24/7
Mehiläinen Länsi-Pohjan terveysasemilla ja hammashoitoloissa Kemissä, Torniossa ja Keminmaassa on otettu käyttöön sähköinen asiointipalvelu Klinik Access, minkä myötä hoitoon hakeutuminen onnistuu puhelimen sijaan nyt myös sähköisesti.
Sähköisen asioinnin kautta saat hoidettua
- kiireettömän ajanvarauksen,
- päivystyksellisen yhteydenoton,
- tuki- ja liikuntaelimistön vaivat,
- reseptin uusinnat,
- tutkimusten tulokset,
- ajanvarauksen peruuttamisen ja
- muut yhteydenottopyynnöt terveydenhuoltoon.
Ottamalla yhteyttä sähköisesti nopeutat asiasi hoitoa – ammattilainen käsittelee asiasi ja voit saada ajan tai jatkohoito-ohjeet myös tekstiviestitse. Sinulle soitetaan aiempaan tapaan tarvittaessa.
Terveysasemien vastaanottopalvelut
Mehiläinen Länsi-Pohjan terveysasemilla on käytössä takaisinsoittopalvelu, jonka kautta hoituvat kiireelliset ja kiireettömät asiat, kuten ajanvaraus, ajan peruminen jne. Kemin, Keminmaan ja Tornion asukkaille.
Puhelinpalvelut arkisin klo 8.00 – 16.00
Sujuvimmin saat avun kiireellisissä asioissa soittamalla puhelinpalveluun aina ennen kuin tulet terveyskeskukseen.
Voit hoitaa terveyteesi liittyviä asioita ympäri vuorokauden myös Digiklinikalla.
Suunterveydenhuollon vastaanottopalvelut
Hammashoitoloissa toimii takaisinsoittopalvelu, jonka kautta hoituvat kiireettömät ja kiireelliset asiat, kuten ajanvaraus, ajan peruminen jne.
Puhelinpalvelut ma-to klo 8.00 – 15.30 ja pe 8.00 – 15.00. Särkytapauksissa toivomme teidän ottavan yhteyttä ajanvarausnumeroon arkisin klo 8.00–11.30
Viikonloppujen ja arkipyhien hammaslääkäripäivystyksestä löydät lisätietoja hammashoitoloiden sivuilta
Akuuttiklinikka
Iltaisin ja viikonloppuisin äkilliset sairaudet ja tapaturmat hoidetaan sairaalan Akuuttiklinikalla.
Hätätilanteessa yhteydenotto hätänumeroon 112.