Sähköinen yhteydenotto 24/7
Mehiläinen Länsi-Pohjan terveysasemilla ja hammashoitoloissa Kemissä, Torniossa ja Keminmaassa on otettu käyttöön sähköinen asiointipalvelu Klinik Access, minkä myötä hoitoon hakeutuminen onnistuu puhelimen sijaan nyt myös sähköisesti.
Sähköisen asioinnin kautta saat hoidettua
- kiireettömän ajanvarauksen,
- päivystyksellisen yhteydenoton,
- tuki- ja liikuntaelimistön vaivat,
- reseptin uusinnat,
- tutkimusten tulokset,
- ajanvarauksen peruuttamisen ja
- muut yhteydenottopyynnöt terveydenhuoltoon.
Ottamalla yhteyttä sähköisesti nopeutat asiasi hoitoa – ammattilainen käsittelee asiasi ja voit saada ajan tai jatkohoito-ohjeet myös tekstiviestitse. Sinulle soitetaan aiempaan tapaan tarvittaessa.
Terveysaseman puhelinpalvelu
Keminmaan terveysaseman puhelinpalvelussa on käytössä takaisinsoittojärjestelmä ja sen kautta hoituvat sekä kiireelliset että kiireettömät hoidontarpeen arvioinnit ja ajanvaraukset.
Yhteystiedot
Keminmaan terveyskeskus
Väylätie 2
94400 Keminmaa
Auki arkisin klo 8.00 – 16.00
Laskutustiedot p. 016 860 1061
Faksi 016 291 2198
Hoitotakuu ja T3-luku
Terveysasemien hoitoon pääsyn jonotusaikaa kuvataan T3-luvulla. Alla olevat T3-mittarit esittävät terveysaseman kolmannen vapaan kiireettömän lääkäri- ja hoitaja-ajan odotusajan kalenteripäivissä.
Lue lisää hoitotakuusta Sosiaali- ja terveysministeriön sivuilta.